Immortal: Unchained
Affetmez. Ölümsüz. Dizginsiz. Hardcore aksiyon-RPG türünde ilk nişan oyununda gerçek gücünü keşfet. Ebedi hapishanenden kurtuldun, tüm dünyaların sonunu getirmekle tehdit eden feci bir olaydan Kozmosu kurtarmakla görevli nihai silahsın. Gerçeği ve kurtuluşu bulma maceranda yoğun taktiksel savaşı keşfet, vahşi ve acımasız bir evreni keşfet ve ölümcül sırları açığa çıkar. Hiç merhamet ya da yardım bekleme: seni öldürmeye çalışmayanlar, kendi isteklerini gerçekleştirmek için seni kullanıyor olabilir. Kimseye güvenme. Anahtar Özellikler Acımasız menzilli ateşli silahlarla şiddetli yakın dövüş mücadeleyi birleştiren hardcore taktiksel savaşı deneyimle. Mitik bilim kurgu dünyalarını keşfet, diğer karakterlerle etkileşime geç ve yalanları eleyerek gerçeği ortaya çıkar. Olağanüstü tanrısal çarpışmalarda efsanevi bossları yok et. Ölüm son değil: XP kazanmak için karşılaşmalarda ustalaş ve karakterinin seviyesini yükselt. Çok çeşitli kurgu ve silah seçimleri arasına dalarak kendi oyun stilini bul ve rakipleri kendi yönteminle yen.