Immortal Realms - Fangs & Bones
Fangs & Bones gecenin ordularını zafere taşımaya hazır iki eşsiz Lord içeriyor: Kış Kurdu ve İskelet Kral. İkisi de eşsiz yeteneklere ve karakter modellerine sahiptir ve Çarpışma modunda orduların için Lord olarak kullanılabilirler. Sandbox modunda, her oynayışta bir defa olmak üzere rastgele seçilen Malikanelerde birliklerine savaşta liderlik etmek üzere alabileceğin ilk karakter seçeneği olarak belirirler.