Immortal Planet
Unutulmuş bir gezegenin buzlu yüzeyinde, ölümsüzlerin uyuduğu yıkılmış bir mezar bulunuyor. Uykusuz savaşçılar, akılları sonsuzluktan yıpranmış bir şekilde salonları dolaşırken, yalnız bir Uyanıkgezer dondurucu uykusundan kalkar. Geçmişlerine dair hiçbir hatıraları olmadan; geleceklerini şekillendirmek, gezegenin gizemlerini keşfetmek ve bu buzlu cehennemden bir çıkış yolu bulmak onlara kalmış. Özellikler: - Souls tarzı İlerleme Ölüm sonucunda kaybedilen Deneyimleri geri kazanın ve bunları karakterinizi geliştirmek için kullanın. Oyun tarzınızı düzinelerce öğe ve büyü ile kişiselleştirin. - Sıkı Seviye Tasarımı Seviyeler, etrafındaki alanı keşfettiğiniz tekli kontrol noktalarının çevresinde tasarlanmıştır. Seviyeler, birçok açılabilir kısayol içerir; böylece ne olursa olsun her zaman ilerlemiş olursunuz. - Gergin Boss dövüşleri Her seviye güçlü bir boss düşman barındırır. Bu düşmanlarla savaşmak, becerinin ve kararlılığın gerçek bir testi olan çok aşamalı mücadelelerdir.