Imagine Earth
Gezegen Kolonizasyonu Imagine Earth gerçek zamanlı bir gezegen simülasyonu ve gelişim odaklı strateji oyunudur. Koloni yöneticisi olarak göreviniz uzaklardaki gezegenleri keşfedip, onlara yaşam götürmektir. Küresel çapta başarılı ve kâr getiren bir koloni kurun ve uzayda kaynak, mamul vs. ticaretine girişin. Kâr vs.Çevre Tahribi Yıldızlararası şirketlerin kâr amaçları ve insanlarının ihtiyaç duyduğu yaşam koşulları arasında büyük bir ikilemin içine düşeceksiniz. Koloniniz büyüdükçe egzoz emisyonu ve çevre kirliliği küresel iklimi etkileyecek. Yükselen sıcaklıklar buzulları eritecek ve kolonileriniz yükselen su seviye yüzünden yerle bir olacak. Genişleme & Araştırma Büyük şehirler kur ve enerji tesisleri, çiftlikler ve fabrikalar kurarak kaynaklara karşı olan arzularını yerine gider. Ideon kristalleri çıkar, isyanları bastır, teknolojileriaratır ve sağlıklı bir ekosistem düzeni sürdürürken genişlemeni doruk noktaya çıkar. İttifaklar, Tehditler & Düşmanlar Astroid saldırıları, kasırgalar, kontrol edilemeyen yangınlar, yanardağlar ve yükselen deniz seviyesi ile mücadele et. Uzay korsanlarını ve uzaylı istilasını savuştur. Diğer yerliler, tüccarlar ve düşman koloniler ile ticaret yap. Kapitalist Uzay Çağı 2048 yılında büyük şirketler Dünya'yı kendi aralarında parçaladı ve doğal kaynaklarını sömürdü. Ideon kristallarinin keşfi ile birlikte, teknolojik ve ideolojik olarak her şey neredeyse aynı kalırken uzay yolculukları mümkün hale geldi. Piyasa yasaları tüm evrene yayıldı. Rekabet ve Ekonomik Savaş. Keşfedilen her gezegende ekonomik üstünlük bir için bir rekabet ortaya çıkar. Kolonini olabildiğince hızlı şekilde büyütmek ve rakiplerine üstün gelmek için fosil yakıtları ve madenleri istediğin şekilde kendi çıkarların için kullanabilirsin. Buna ek olarak, koloninin hisselerini satarak para kazanabilirsin. Rakiplerin hisselerini satın alarak onları devralabilirsin. Ticaret Kaynakları ve Teknolojiler Tüccarlar ve teknoloji tüccarları gezegenler arası bir ticaret ağı kurarlar ve kendilerini pahalı teknolojiler satarken bölgenden çıkardığın her maden ve kaynağı da seve seve satın alırlar. Bunun aynısı iş birlikçi koloniler ve başka gezegenlerde yaşayan uzaylı kabileler için de geçerlidir.