Imagine Earth - Galaxies
Galaksileri Kolonize Et Bu DLC, keşfedilecek ve doldurulacak 20 gezegene kadar tüm galaksileri sunar. Bunlar hem serbest sonsuz modda hem de AI şirketlerine karşı rekabetçi bir oyun modunda oynanabilir. Uzay İstasyonu Gezegen kolonileri için merkezimiz ve ana merkezimiz olarak hizmet vermektedir. Ayrıca gezegenler arası araştırmaları mümkün kılar ve şehir merkezleri için uzantıların kilidini açmamızı sağlar. Yörüngesel Uzay Asansörü Bu yeni yüksek teknoloji ürünü yapı sayesinde kaynaklarımızı ve eşyalarımızı gezegen kolonileri ile uzay istasyonu arasında hızlı ve ücretsiz bir şekilde taşıyabiliyoruz. Uzantılar Uzantılar şehir merkezlerimiz için özel yetenekler sağlar. Şehir merkezi başına en fazla 3 tane kurulabilir. Tanıtım Hikayesi Kampanyası DLC, yeni USN Danışmanımız Ixas'ın başrolde olduğu Genesis Tohum Girişimi etrafında şekillenen bir Hikaye Kampanyası içeriyor. Dört gezegene yayılıyor. Galaksi Çapında Rekabet Her gezegen, sonraki koloniler için kullanılmak üzere sürekli gelir üretecektir. Öncü aşamasının sonunda en çok zafer puanı kazanan taraf galaksinin ana yöneticisi ilan edilir. Uzay Kapsülü Teslimatı Şehir Merkezi kapsülleri artık uzay istasyonundaki eşyaları paketleyebiliyor. İnişten önce takılacak uzantıları yeniden tanımlayabiliriz.