Ice Cream DLC
Ice Cream DLC ile mağazanı serinlet! Bir dondurma standı satın al, farklı aromalarda dondurmalar ve külahlarla doldur ve müşterilerinin siparişlerini karşılamaya başla. Mola vermen gerektiğinde, güvenilir Dondurmacı Kadın sen yokken standın çalışmaya devam etmesini sağlar.