ICARUS: Console Edition - Styx Expansion
Styx Genişleme Paketi, Icarus’un oynanabilir alanını iki katına çıkarıyor. Harita boyunca kıvrım kıvrım uzanan örgülü bir nehrin etrafında şekillenen Styx bölgesine bugüne kadar insanlar tarafından girilememişti. Birleşmiş Geliştirme Dairesi bu bölgeye erişimi açtı ve artık maden arayıcıları bu zorlu yeni bölgeyi keşfedebilir ve bir dizi yeni Operasyon ile Görevin üstesinden gelebilir. İçinde neler var: 64 km²’lik yepyeni bir harita 23 yeni görev Timsahlar, Komodo ejderleri ve Kea papağanlarını da içeren yeni yaratıklar (ve daha fazlası yolda) Tamamı açık olan haritada Duvar, Halka Göl ve Büyük Nehir gibi keşfedilmeyi bekleyen bölgeler Haritayı etkileyen ve yeni bölgelere kestirme yollar açan görevler Daha zorlu bir arazide yolculuk et Kıvrımlı nehir, bu bölgedeki dallanıp budaklanan tek şey değil. Tırmanılabilir kayalıklar, farklı yönlere sapan yollar ve kestirmelerle dolu Styx’in vadileri, buzul patikaları veya çöl kayalıkları da hiçbir zaman düz veya tahmin edilebilir değil. Bu zorlu arazi, maden arayıcılarını seyahatlerini planlamaya ve gerektiğinde rotalarını aniden değiştirmeye zorlar; fakat aynı zamanda üsler, köprüler ve saklanma noktaları kurmak için daha yaratıcı alanlar sunar. 64 km²’lik Styx haritası, orijinal Olympus haritasının en iyi unsurları üzerine inşa edilmiştir ancak çok daha çeşitli mekânlar, daha etkileyici manzaralar ve daha doğal hayvan hareketleri içerir. Yeni Açık Dünya Operasyonlarına ve Süreli Görevlere Atıl Bu genişleme paketi, Açık Dünya üssünden tamamlayabileceğin 19 Operasyon ve 50’den fazla SMPL3 görevi sunuyor. Ayrıca 23 adet süreli göreve de katılabilirsin. Ölüler diyarındaki bir nehirden adını alan Styx nehri, timsahlar ve Komodo ejderleri gibi güçlü yeni yaratıkların yanı sıra yaramaz Kea papağanlarına da ev sahipliği yapıyor. Styx bölgesi, Birleşmiş Geliştirme Dairesi ile Afrika Kıyı Devletleri’nden bir grubun yaşadığı bir “olay” sonrası yıllarca karantina altında tutulmuştu. O zamandan beri etrafta türlü söylentiler dolaşmasına rağmen iki taraf da sessizliğini korudu. Orman, çöl ve buzul biyomlarını içeren bu bölgeye dair, gezegenin yaban hayatında doğal olmayan büyüme hızlarına ve mutasyonlara dair raporlar etrafta dolanıyor. Şimdi ise Lagos Birimi karar değiştirerek önceden yaşanılamaz ilan edilen bu bölgenin artık araştırma yapmak için güvenli olduğunu duyurdu. Elbette bulduğun her şeyden paylarını almayı ihmal etmeyecekler. Dikkatli ol ve Icarus hakkında bildiğini sandığın her şeyi unut! Styx Genişlemesi, satın alındıktan sonra oyundaki “prospect select” ekranı üzerinden oynanabilir.