ICARUS: Console Edition - Everbark Outpost
Bu harita yalnızca Outpost modunda oynanabilir. Outpost modu daha çok yaratıcılığa odaklanıyor. Tehlike, hava şartları etkisi veya görev olmadan yalnızca istediğin gibi üs kur. Everbark Outpost, Icarus'un Orman bölgesinde bulunan, elle tasarlanmış 1x1 km'lik bir harita. - Kuzeydeki şelale, haritayı dolaşan ve zengin ormanları yarıp geçen kıvrımlı bir nehre boşalıyor - Göllerin derinliklerindeki yer altı mağaraları, kabiliyetli dalıcılar için bol miktarda değerli cevher içeren gizli bir hazine gibi - Everbark, bütün karakollar içinde en zengin ormanlara sahip olanı ve ağaç tepelerine ağaç evler yapmak için mükemmel bir yer "Everbark"a, "Outposts" ekranından erişilebilir.