I, Zombie
I, Zombie'de bir zombi ordusunun lideri olarak oynuyorsun ve hedefin harita üzerindeki bütün insanları zombiye dönüştürmek. Bir insanı dönüştürdüğünde o artık senin türünden bir zombi haline geliyor, onu orduna katıp silahlı askerlere karşı kullanabiliyorsun. Ayrıca, zombi orduna düşmana saldırma, seni takip etme veya beklemede kalma gibi komutlar verebiliyorsun. Her senaryoda başarıya ulaşmak için doğru taktiklere ve dikkatli bir planlamaya ihtiyacın olacak.