Hydroneer: Journey to Volcalidus
Yeni bir maceranın sizi beklediği Volcalidus'a doğru denize açılın. Bu genişleme paketi, devasa yeni araçlardan ilginç yeni ilerleme sistemlerine kadar madencilik keşif gezinizde size yardımcı olacak yeni mekanikler sunuyor. Lavla çalışan yeni makinelerle volkanın gücünden yararlanın. Orijinal adanın 6 katından daha büyük olan Volcalidus'u keşfedin! Başkent New Glade'in yeniden inşasına yardım edin, gezilecek yeni mağazalar açın. Yerin derinliklerinde yeni kaynaklar keşfedin. Üretim aşamasında araç ve makinelerinize çeşitli güçlendirmeler (bufflar) ekleyerek onları geliştirin. Devasa Hydro-Hauler vinçli kamyonu da dahil olmak üzere yeni araçları kullanın. Ve daha fazlası! Journey to Volcalidus, Bridgepour Limanı'ndan gemiyle ulaşılabilen tamamen yeni bir bölgede geçmektedir. Bu genişleme paketinin kendine özgü yeni özellikleri ve mekanikleri nedeniyle, eşyalar ve araçlar Volcalidus'a taşınamaz.