Hunter's Legacy Bundle
Galaksinin en korkulan kelle avcılarının birinden ilham alınarak hazırlanan bir görünüşle yer altı dünyasında herkeste saygı uyandır ve yüreklere korku sal. Hunter's Legacy paketi; Kay ve blaster'ı, Nix, süratçi ve Trailblazer için kozmetikler içerir.