Hunt: Showdown - Zhong Kui
Hunt'ın sunduğu Zhong Kui indirilebilir içeriğinde iki yeni Efsanevi Avcı ve bir yeni Efsanevi Kılıç bulunuyor: - içeriğe adını veren Zhong Kui (Avcı) - kötülük habercisi Ölümün Lütfu (Avcı) - Kızıl Orkide (silah) Zhong Kui'nin soyu, nesillerdir bu işi yapmakta olan şeytan avcılarına dayanır. Kötü ruhları kovduğuna inanılan bu avcılar geçmişten bu yana Çin Yeni Yılı'nda kutlanmaktadır. Ölümün Lütfu, şans sembolü dendiğinde aklınıza ne geliyorsa tam zıttıdır. Öyle ki huzurlu bir son vadettiği bile söylenebilir. Kızıl Orkide, oldukça saygın bir kılıçtır. Geleneksel Çin Dao tarzına sahip olmakla birlikte kullanıcısına şans getiren kızıl bir kuşakla süslenmiştir.