Hunt: Showdown - Through the Bone Briar
Bu DLC; bir Efsanevi Avcı ve iki Efsanevi Silah içerir: - Kabil (bir Avcı) - Kâbus (bir silah) - Kemikten Sarmaşık (bir silah) Ölülere ait kemikler, nehir kolu boyunca dört yana saçılmış hâldedir. Kemiklerin arasında kaybolmak kolaydır, uzun zaman önce orada benliklerini yitiren ve pusuda bekleyenlere yem olmak ise daha da kolaydır. Bu kayıp ruhlar arasından ilki, en büyük fedakârlığı yaptığı ve bedelini de ilkel bir öfkeyle ödediği söylenen Kabil'dir. Kabil bir zamanlar olduğu kişiyi uzun zaman önce yitirdi. Lakin o adamın anıları, geceleri kurumuş zihninde ziyafet çeken karabasanlarla dolu karanlıkta bekliyor. Kabil, Kâbus'u ve Kemikten Sarmaşık'ı ölülerden inşa ettiği labirentte kaybolmamak için yanında taşıyor.