Hunt: Showdown - The Prescient Night
Bu DLC bir Efsanevi Avcı ve üç Efsanevi silah içerir: - Öngören (bir avcı) - Ön Uyarı (bir silah) - Ay Beyazı (bir silah) - Kör Nokta (bir silah) Ira Ozols, artık nedendir söylemese bile hayattaki adaletsizlikleri asla görmezlikten gelmedi. Her ne olduysa bir düzen bulmaya ve ihtimalleri kendi lehine çevirmenin bir yolunu aramaya yöneldi. Girdiği çıkmaz içinden daha da çıkılmaz bir hâle geldi ve kendisini dünyanın nahoş gerçeklerini örtbas etmeye çalışan AAD'nin karanlık bir mezhebinde buldu. Ozols, başarıdan başarıya koşarken mezhep onu söz geçiremedikleri bir üyeleri olan Isaac Powell'ı yola sokmakla görevlendirdi. Artık Gece Kâhini olarak bilinen Powell, Ozols'u altüst olmuş bir dünya tasavvuruyla etkilemeyi başardı. Ozols, onun önsezi yeteneklerini kıskandı ve onda özlem duyduğu adalete ulaşmanın bir yolunu gördü: bir eylemin doğruluğunu hem geçmişteki hem de gelecekteki etkilerinden faydalanarak dengelenmesi. Ozols, Gece Kâhini'nin güvenini kazandı ve Gece Kâhini de ona yaptığı ritüeli anlattı. Ozols ritüeli tekrarladı ve güç onun içine akmaya başladı. Bu güç onu şimdiki zamana karşı kör bıraktı ama ona geleceği görebilmesini sağlayan güçlü, esrarengiz bir his bahşetti. Gece Kâhini'nin yürüyeceği yolu kendisinin göremediği kadar net bir şekilde görebilmesi Ozols'u şok etti. Beyaz cübbesini yırtıp siyaha boyadı. Bir zamanlar kana buladığı gücün sembollerini, yozlaşmış ayın ışığıyla yeniden ağartarak Ruh Bakışına olan yatkınlığını güçlendirdi. Yürüyeceği yolun doğru kalması gerektiğini hatırlatacak paçavraları silahlarının etrafına bağladı. Keskinleşen algısına, Ruh Bakışına olan aşinalığına ve esrarengiz önsezisine güvenen Ozols, artık Avcının Gecesi'nin ve hedeflerine ulaşmak isteyen diğer herkesin peşine düştü. Buna karşılık Gece Kâhini, kendisinden daha güçlü birinin varlığının oluşturduğu tehdidi hissediyor ve başka birinin de gördüğü bir kehanetin gerçekleşmeyeceği gerçeğinin artık farkında. Şimdi iki kâhin de birinin diğerinden iki adım önde hareket etmeye çalıştığı karanlık bir düellonun içerisinde kaldı.