Hunt: Showdown - Spirit of Nian
Nian'ın Ruhu indirilebilir içeriğinde bulunanlar: Kutup Yıldızı (avcı), Hükümdar (avcı), Nişancının Hediyesi (silah), Ejderin Şarkısı (silah), Ateş Maymunu (silah). Kutup Yıldızı ve Hükümdar: Çinli çoğu Avcı ilk deneyimini, avlanmak için ortaya çıkarak Çin yeni yılının gelişini simgeleyen efsanevi canavar Nian'a karşı yaşar ve avcılığın inceliklerini ondan öğrenir. Her sene Nian'la karşı karşıya gelen, vahşi ve kanlı zaferler kazanan avcılar, 1895 yılının sonlarına doğru Geary Yasası'na rağmen Trevors ve Huff'ın da yardımlarıyla Birleşik Devletler'e göç ettiler. Efsanevi silahları: Nagant Kurmay Karabina, Kurusıkı Aldatıcı ve Işık Fişeği'ni de yanlarında getirdiler.