Hunt: Showdown - Lonely Howl
Bu DLC bir Efsanevi Avcı, iki Efsanevi silah ve bir Efsanevi alet içerir: - Yalnız Uluma (bir Avcı) - Yırtıcı (bir silah) - İzci Hırlaması (bir silah) - Deri Sıyıran (Muşta) Genç Leonel Frisk'in zihnine kazınan ilk görüntüler etlerine ve kemiklerine kadar derisi yüzülen hayvanlar, kaynatılan iç organların pis kokusu ve temiz bir şekilde kesilmiş damarlardan damlayan kanın paslı kokusuydu ve bunlar onda korkunç bir şeyi uyandırmıştı: şiddete karşı olağanüstü bir yatkınlık. Kansas'ta saygı duyulan kurt avcılarının bir oğlu olarak annesi ile babasının çocukken onun gözleri önünde kurtları nasıl takip ettiklerini, avladıklarını ve kestiklerini izlemişti. Yuva olarak gördükleri mezbahaya getirilen her avla birlikte zihnindeki kızıl sis büyüdü ve kanlı rüyalar getirdi. Dolunayın gümüş ışığı altında kızıla bulanmış ellerinde ilk küçük avını tuttuğunda, kurtlar onun kalbinde yanan korkunç kana susamışlıktan ve akıtacağı kanlarından habersiz, onun yetişkinliğe adım atmasını kutlar gibi ulumuştu. Frisk'e nasıl avlanması gerektiğini babası değil, kurtlar öğretmişti. Kurtların vahşi doğalarına ve avcılık kabiliyetlerine gıpta eden Frisk alfa kurdu babasının ona verdiği Caldwell Pax ile haklayarak kendini kanıtlamak istiyordu. Bunda başarılı olarak alfa kurdun postuna büründü ve Caldwell silahını kurdun ağzından söktüğü dişle süsledi ve kendi babasını kalbinden bıçaklamaya çalıştı. O, kendi bölgesindeki en kudretli avcı olacaktı. Ancak Frisk ormandaki alfa kurdu haklamasına rağmen babasının hakkından gelememiş ve yanına sadece babasının Caldwell'ini ve bir Av Yayı alarak gecenin içinde kaybolmuştu. Kana susamışlığı onu Louisiana'ya getirmiş ve onun her hareketini izleyen gölgelerden habersiz olarak avlanmaya devam etmişti; bu gölgeler Bataklık'taki Avcılar tarafından daha sonra Korkunç Kurt ve Ay Kurdu olarak bilinecekti. Bunlar onun bir zamanlar "anne" ve "baba" dediği gölgelerdi. O yalnız bir kurt gibi içgüdülerini dinliyor bir sürüyü terk edip diğerine geçerken insan olduğunu ve babasının sözlerini unutuyordu: "Sürüsünden ayrılan bir kurt bir tehdit hâline gelir."