Hunt: Showdown - Llorona’s Heir
Adını kullanan efsane gibi, Llorona kurbanlarını boğarak ve düşmanlarına musallat ederek korkunç bir ün kazandı. Bir gölge gibi, hem tabanca hem de bıçakla hızlı ve zarif.