Hunt: Showdown - Legends of the Bayou
The Legends of the Bayou indirilebilir içeriği, Hunt: Showdown’ın tam sürüme geçişini kutlamak adına Nehir Kolu’nun karanlık merkezine doğru yola çıkıyor ve ava sadık kalanlara iki yeni Efsanevi Avcı karakteri, iki Efsanevi Silah ve 500 Kan Kudreti hediye ediyor. Gölgelerin arasından tüyler ürpertici iki avcı ortaya çıkıyor. Gerçek sadakatlerinin kime olduğu gizemini korumaya devam etse de, Efsanevi kategorisindeki bu iki özel Avcı, diğer avcılarla aynı şekilde kontrat alabilmektedir. Bu avcılardan ilki, Kemik Doktoru adındaki güçlü bir voodoo büyücüsüdür. Kemik Doktoru, bataklığın üzerine çöken karanlık yaratıkları, henüz onlar yola çıkmadan önce görmüştü. Artık bütün gücüyle saldırıya geçen yaratıklar, doktorun bembeyaz kafatasının görüntüsünden ve kendi çöküşlerini görebilecekleri kemikli kehanet kolyesinden korkmayı öğrenmişlerdi. Tuhaf Kardeş ise, Kemik Doktoru’nun en sadık takipçilerinden biridir. Bir zamanlar adı Cora Beukes olan Tuhaf Kardeş’in yüzü, ona bu dünya ve diğeri için güvenli geçiş sağlayan işaretler ve tılsımlar ile gölgelenmektedir. Birçok yörede görünebilen bir yılandan adını alan Bakırbaş, efsanevi Nagant M1895 silahlarındandır. Sadece bataklığa ilk varan Avcılar’ın taşıdığı bu seçkin silah, başlangıçtan beri burada olduğunuzu gösterebilmek için ihtiyacınız olan tek kanıttır. Kanlı Yemin, kötü şöhretleriyle tanınan McGowan ikizlerinin aile yeminlerini yansıtan işlemelere sahiptir: “Bağlanınca Kanla, İki olur Bir” - ilk zamanlardan bu yana birçok güçlü Avcı takımı tarafından söylenmeye devam eden bir deyiştir bu ve tüm Avcıların ikili olarak avlandığı bir zamana atıfta bulunmaktadır.