Hunt: Showdown - Law of Salvage
Bu DLC bir Efsanevi Avcı, iki Efsanevi silah ve bir Efsanevi Alet içerir: - Kaptan Laffite (Efsanevi Avcı) - Batırılmış İhtişam (Efsanevi Winfield 1887 Terminus) - Mafsal Kanal (Efsanevi Scottfield Model 3 Kavgacı) - Myxine Bronzu (Efsanevi Gaz Bombası) İlk önce yengeçler onun için geldi. Etinin en yumuşak kısmını koparıp hastalıklı çeneleriyle onu çiğnediler. Bir denizkestanesi ağzındaki dikenlerle safrasını emerken o da denizçakılarının üzerinde yuvarlandı. Alçak gelgitlerdeki tüm varlıklar parçalamaya katılmak için bataklığı didik didik etti. Üstündeki gök saf ve derin bir suyla kaplıydı, boğulan tüm insanların kaderi ciğerlerine çamur gibi akıyordu. Burman Laffite için Ölüler Diyarı'nda zaman diye bir şey yoktu ve azabı sonsuza dek sürüyordu. Bir devasa skarab omurgasını kemirirken anılar su yüzüne çıktı, battı ve tekrar su yüzüne çıktı: Bebekken denize atılması. Bir vapurun ışıldağının onun bitli, bebek bedeninin üzerinde gezinmesi. İskelelerde, dizlerine kadar balık bağırsaklarına batarak ve New Orleans'taki her barda dayak yiyerek geçen bir çocukluk. İç Savaş. Bir bayrağın altında isyancılardan saklanması. Top mermileriyle kafaları koparılan atlar. Birleşik Devletler Donanması. Bir patlama, Housatonic'in terk edilmesi. Savaş sonrası başarısız bir bölünmenin tadını çıkarması. Başarısız bir evlilik. Başarısız bir baba. Ve şimdi ise başarısız bir vapur kaptanı. Denizin en ölü zemininde lanetlenmiş. Ciğerlerinin içinde bir çamur krallığı hüküm sürüyordu. Bu, kabuklu deniz canavarları vücudunun parçalarını yutup bir kez daha kusarken onu hayatta tuttu. Delphine'in ruhu rüzgârda onunla alay etti. "Ne cüretle beni terk edersin?" dedi rüzgâr. Kaptan Laffite özür dilemeye ant içti ama konuşabilecek bir dili yoktu. Hayatı başladığında bir enkazdı ve sona erdiğinde de bir enkaz olacaktı. Terk edilmiş bir ruh önünden geçti. Bir denizyıldızına yapışmış kafasını aldı, sinir sistemini yağlayıp yerine dikti. Çürümüş organları aracılığıyla parçalanan Kaptan Laffite'in zihni onu ya on kat daha fazla canlı ya da tamamen cansız hâle getiriyordu.