Hunt: Showdown - La Luz Mala
Bu DLC bir Efsanevi Avcı, iki Efsanevi silah ve bir Efsanevi alet içerir: - Luz Mala (Avcı) - Del Ojo (Vetterli 71 Karabina Yakın Nişancı) - Raíz Mala (Caldwell Modifiye Zincirli Tabanca) - Premio del Tonto (Gaz Bombası). Patagonya'nın büyük meralarındaki atlılar ve çobanlar, geceleri yanıp sönen la Luz Mala'yı, yani habis ışıkları takip etmemeleri gerektiğini bilirler. Bilenler meraklı insanları bu dans eden fosforlu ışıkların cazibesine kapılmamaları konusunda uyarır. Ancak gözü kara olanlar, la Luz Mala'ya giden yolun sonunda hazinelerin olduğunu anlatan hikâyelerle baştan çıkarılır. Yoldan sapıp ışığı takip eden kişiler eğer şanslılarsa ışıkların altında eski kemikler ve kırık çömlekler bulur. Geri kalanlarının buldukları tek şey ise kendi mezarlarıdır. Habis ışıkların en güçlü olduğu zaman; yağmurun uzak bir hatıra olduğu, mataraların tortularla dolduğu ve toprağın çatlayıp soluduğu günlerdir. Yıllar önce böylesine bir günde bir kız su almaya gönderilmişti. Kız, büyüklerinin tavsiyesini dinlemedi ve ışıklara doğru yürüdü. Karanlık çökene kadar yürüdü, ardından da tekrar aydınlanana kadar biraz daha yürüdü. Kayboldu, ovada köklerin nemini emerek günler geçirdi, ta ki bir duman bulutu onu evine doğru götürene kadar. Ancak dumanın dibinde bulduğu tek şey bir katliam oldu. Ailesini gömdükten sonra ışıkları tekrar ufukta gördü ve onların peşinden yola koyuldu. Umutsuzluğu, bir hürmet hissiyle birleşti. Katliamı yapan çiftçiler de la Luz Mala efsanelerini biliyorlardı ama onlardan korkmuyorlardı. Onların sadece bir tür doğal parıltı olduğuna inanıyorlardı. Ancak yıllar geçtikçe ve saçları ağardıkça ışıkları gördüklerinde sanki ışıklar onları gözetliyormuşçasına tedirgin olmaya başladılar. Bir kez başlayan tedirginlikleri kısa sürede saf dehşete dönüştü. Ne zaman ışıklar görünse aralarından biri ölü bulunuyordu. Çiftçiler, onların huzursuz ölülerin ruhları olduğuna dair hikâyelere inanmaya başladılar. Bazıları ışıkları kovalayıp onlarla savaşmaları için cesaretlendirdi. Diğerleriyse kaçtı ama karanlık ovanın derinliklerinden yeni ışıklar karşılarına çıktı. Kız, çok uzun süredir ışığın içindeki hayaletti. Artık kendini la Luz Mala'dan ayırt edemiyordu. İntikam isteği dinmiş olsa da ışıklar ona yol göstermeye devam etti. Habis ışıkların efsanesi yayılmaya devam etti ve kısa bir süre sonra bataklığın bile Luz Mala ile aydınlandığı duyuldu.