Hunt: Showdown – Frau Perchta
Bu DLC iki varyanta sahip bir Efsanevi Avcı, iki Efsanevi silah ve bir efsanevi sarf malzemesi içerir: - Perchta: Şafak/ Perchta: Alacakaranlık (Avcı) - Kara Kışın Dişleri (bir silah) - Darmadağınık (bir silah) - Çığ Etkisi (malzemesi) Eski hikâyeler ve korkunç masallar kara kış zamanı iyilerin ödüllendirildiği ve kötülerin cezalandırıldığı hesaplaşmalardan bahseder. Bu hesaplaşmaları yapanlardan en iğrenç olanı, benzerleri gibi zamanla yumuşak huylu olmayan ve Frau Perchta olarak bilinen bir yaratıktır. Kürk, diş ve dehşetten ibaret olan ve bir kadın gibi görünen bu şey, karınlarda sert kesikler açıp yarıp iç organları dışarı çıkarırdı. Perchta, alacakaranlık ve şafakta şekil değiştiren bir canavardı. Unutulmuş vadilerden buzul zirvelerine kadar yozlaşmaya karşı duranlar güçlü ve dayanıklı kişiler olmalılar. Onlardan birinin Louisiana'ya ulaştığına dair hikâyeler vardı. Kardaki kanlar arasında kendisini kaybetmiş, çocukları korkutmak için yazılmış masallara konu olan Frau Perchta'nın kılığına girmiş biriydi o. Dağların tepesindeki bir köylünün kızı ve eski hayatından geriye kalan tek şey sığırlarını otlatmaya götürdüğü zamana ait bulanık anılar. Bir kış günü. Alacakaranlık zamanı. Eve dönen bir baba, iyi bir kıza vaat edilen gümüş paranın içkiye harcanması ve itiraz eden bir anneye kaldırılan bir el. Çok kez kaldırılan bir el. Şafak vakti güneş tekrar yükseldiğinde karnı ikiye yarılmış bir şekilde bulunan bir ceset ve iç organlarıyla kendilerine ziyafet çeken hayvanlar. Louisiana'ya çağrıldı Perchta ama bu çağrıya verilen tek yanıt sessizlik oldu. Perchta'dan bahsedenlere aptal denilmişti ve bahsedilenlere inananlarla bütün kasaba dalga geçmişti. Ancak Bataklık'ta kışın sertleştiği bir gün şafak söktüğünde üzerlerine iç organlardan yapılmış çelenkler olan ağaçlar bulundu. Artık alacakaranlık vakti geldiğinde kötüler cezalandırılıyordu. Eski bir hikâyeye yeni bölümler ekleniyordu ve av gün geçtikçe daha da vahşileşiyordu.