Hunt: Showdown - Double or Nothing
Ya Hep Ya Hiç, altı silah içerir. Özellikle çift el kullanımı için uygun olan bu silahları çift halinde veya tek el silahı olarak ayrı ayrı kullanabilirsin. Bu indirilebilir içerikteki altı ölümcül silah şunlardır: - Ethyl (silah) - Jana (silah) - Şafak (silah) - Akşam (silah) - Jekyll (silah) - Hyde (silah) Jekyll Bu Caldwell; ikilinin karanlık ve aydınlık, kötülük ve iyilik arasında kurallara uyanıdır. Jekyll, adalet namına ateş eder ancak bunu dengelemek için Hyde'a ihtiyaç duyar. Hyde İnsanın iki yönlülüğünün bir yansıması olan bu ikinci Caldwell, yani Hyde, bir intikam, cinayet ve kin aracı olsa da hiddetini yumuşatması için Jekyll'e ihtiyaç duyar. Akşam Bu Nagant Suspus, karanlığın sınırlarını belirleyen ikiliden biridir. Akşam yıldızının tanrısı Arsu kadar parlak olsa da Akşam, her zaman Şafak'ın gelişiyle tanımlanacaktır. Şafak Adını şafaktan alan ikinci Nagant Suspus, sabah yıldızının tanrısı Azizos kadar parlak ışıldasa da her zaman Akşam'a yol vermek için geri çekilecek. Ethyl Wild West turne şovu efsanesinin agresif, hızlı ateş eden, at arabalı çifti şerefine tasarlanmış iki LeMat'tan biri. Ethyl, bu ikilinin daha cesur ve atılgan olanıdır ancak işleri enine boyuna düşünmek için Jana'ya daima ihtiyaç duyacaktır. Jana İkinci LeMat, ikilinin daha düşünceli ve mantıklı olanı, Jana'nın şerefine tasarlanmıştır. Yine de riskli işlere girişmek için Ethyl'e daima ihtiyaç duyacaktır.