Hunt: Showdown - Death's Herald
Bu DLC bir Efsanevi Avcı, bir Efsanevi silah ve bir Efsanevi alet içermektedir: - Sofia (bir Avcı) - Ağlayan Aynısefa (bir silah) - Göze Göz (bir silah) Doğarken ölümle damgalanmış olan Sofia, halüsinasyonlarının bir lütuf olduğunu düşünüyordu, ta ki bir gün bu halüsinasyonlar dört karanlık figürü ailesinin evine götürene kadar. Alevler dokundukları her şeyi yok ediyordu ve o da olanları izlerken, ufuk sarı-kırmızı bir renge bürünüp bal mumu gibi eriyen tanıdık, acıyla çarpılmış yüzlere dönüşmüştü; gecenin içinde dört silah sesi yankılandı ve her birinin ardından öteki tarafa geçen bir aile üyesinin tanıdık sesli feryadı duyuldu. Son kor da söndüğünde, Sofia eski bir kan ayini gerçekleştirdi ve Ölüm'den yol göstermesini istedi. Bu son halüsinasyonda şişkin cesetler, eski bir tahta kapı ve aynısefalarla kaplı bir mezarlığın başında duran bir kadın gördü; kırışıksız yüzü boş bir ifadeyle bakıyordu ve kemikli parmağı kuzeydoğuya işaret ediyordu. Sofia işaretleri takip ederek Dörtlü'nün peşine düştü. Bataklık'ta, yozlaşmış sakinlerinin arasında dolaşacak kadar aptal olanları takip eden ölüm her daim mevcuttur. Böylece Sofia'nın -ki onun karanlık ve her zaman var olan Azrail'in ulağı ve habercisi olduğu söylenir- yolu halüsinasyonlarının kaynağına yakın olabileceği ve intikam arzusunu tatmin edebileceği Louisiana'ya düştü. Amerikan Avcılar Derneği onu saflarına katmak için hiç zaman kaybetmedi ve o şimdi Bataklık'taki ölüleri -ve yaşayanları- Ağlayan Aynısefa'nın namlusu ve Göze Göz bıçakları ile ebedî istirahatgâhlarına yolcu ediyor ve arayışını kesintisiz sürdürüyor.