Hunt: Showdown - Cold Blooded
Bu DLC, bir Efsanevi Avcı ve iki Efsanevi silah içerir: - Sürüngen (bir Avcı) - Tamahkâr (bir silah) - Dişli Zıpkın (bir silah) Nehir Kolu bir zamanlar timsah kaynıyordu ve derileri de Keith Cowen gibi avcılar için büyük bir ganimet demekti. Zalim ve hırslı bir timsah avcısı olan Frank Gravel'ın çırağı olarak yetişen Cowen, bu ilkel avın et ve derisi üzerinden geçimini sürdürdü. İkili, birlikte refahın tadını aldı ve arkada da dağ yığınıyla deri ve kemik bıraktı. Ama bu, yozlaşmadan önceydi. Timsahları bataklıklardan kovan ve Gravel ile Cowen'ı eli boş bırakan çok daha tehlikeli bir şey ortaya çıkmadan önce. Timsahlar kaybolmaya başladıkça, çaresizlik baş gösterdi. Beş parasız ve başarısızlığa terk edilmiş şekilde kalan ikili sonunda bir timsahın izini sürdü. Bu, son hayatta kalanlardandı. Gravel elindeki Dişli Zıpkın'ı timsahın derisi, yağı ve etine sapladıkça Cowen'ın zihni tamahkârlık perdesiyle karardı. Tamahkâr'ın bıçağını Gravel'ın boğazına sapladı ve timsahın leşinin üzerine serili hâlde kan kaybederek ölmeye bıraktı. Kanları çamura karışırken, Cowen yaratığın derisini kuşandı. Bu, zafer ve ihanetin bir göstergesiydi. Amerikan Avcılar Derneği için mükemmel uyum sağlar şekilde Nehir Kolu'nun korkunç sakinleri artık Cowen'ın hırs dolu kana susamışlığını besliyor.