Hunt: Showdown – Bridgewater's Honor
Bu DLC, bir Efsanevi Avcı ve üç Efsanevi silah içerir: - Çavuş Bridgewater (bir Avcı) - Önce Şeref (bir silah) - Standart Üretim (bir silah) - Arlington Mezarlığı (bir silah) Sivil hayatı bırakmadan önce kendini bir hiç gibi hisseden Çavuş Caleb Bridgewater, çorak toprakları silah arkadaşlarıyla birlikte katederek bugünkü hâline kavuştu. Sinirlerini altüst eden tek şey şiddetin kaçınılmaz olduğu durumlar değildi; aldığı bazı emirlerin ahlaki değerleriyle uyuşmaması da buna dâhildi. Şeref hissi artık geçmişte kalmıştı; onun yerini kaybettiği arkadaşlarının intikamını alma isteği, savunmasız insanları korurken hissettiği ümitsizliği ve hep vahşi kalacak bu topraklara bir düzen getirmeye çalışarak amaçlarının aslında bir yanılgıdan ibaret olduğunun idraki almıştı. Her ne kadar Çavuş Bridgewater'ın performansı onu diğerlerinin örnek alabileceği biri hâline getirse de o geçip giden her görevle kendisini kaybediyordu. Terhis edilen arkadaşlarının başına gelenleri, nasıl hepsinin savaşın travmalarıyla bir başlarına kaldıklarını duydu. Memleketinden gelen bir haberle Bataklık'ta neler olduğunu öğrenen Çavuş ise gerçekliğe hemen geri döndü. Aldığı mektuplar kelimelerle anlatılmayacak dehşetlerden ve Birleşik Devletler'in karşı karşıya olduğu varoluşsal bir tehditten bahsediyordu. Askerlerini Louisiana'ya dönüp üstlenilmesi gereken ulusal bir görev olduğuna inandığı bu büyük amaç uğruna savaşmaya çağırdı. Nihayetinde, hâlâ üstünde olan üniformasıyla, bunun hayatındaki en önemli savaş olduğuna inanarak bu yolda tek başına yürüdü.