Hunt: Showdown 1896 - The Rat
Bu DLC bir Avcı içerir: - Lağım Faresi (Avcı) "Lağım Faresi Bu dünyada iki çeşit insan vardır: kanunlara uyanlar ve uymayanlar. Tona Ramirez, doğduğu günden beri bu ikinci gruba dâhildi. Babasını sınırda isimsiz bir mezara gömdükten sonra onun takma adını ve ""servetini yitiren adam"" ününü miras olarak almıştır.