Hunt: Showdown 1896 - The Last Laugh
Bu DLC bir Avcı, iki Silah ve bir Tüketilebilir içerir: - Sırtlan (Avcı) - Aslanın Kükremesi (Asırlık) - Flama Atışı (Pax Doğru Atış) - Sıcak Kucaklama (Akordiyon Bombası) Dünyada bulunan her türlü tehlikeli avı yere seren büyük hayvan avcısı Harlan Grant hem hayranlık hem de korku uyandıran biriydi. Bu korkunun büyük bir kısmı beraberindeki evcil hayvanı, hırlayan benekli sırtlanından kaynaklanıyordu. Adı Homurtu'ydu. Grant ona bir ev kedisi gibi davranırdı, sırtlan da tek Grant'in sevgisine karşılık verirdi. Canavarı yalnızca Grant kontrol altında tutabilirdi; ayrılmaz bir ikiliydiler. Bir gün rehberin birinden avlamaya değecek tüm yaratıkları öldürdüğünü işiten Grant geçici olarak silahlarını bırakıp Katliam Sirki'ne katıldı. Grant ve Homurtu gösterinin yıldızlarıydı. En azından Takdimci, Heliostaşı'nı sirke getirene kadar öyleydiler. Çok geçmeden Heliostaşı'nın gücünün filizleri her yere yayıldı ve dokundukları her şeyi Yozlaştırdı. Grant onun etkisine karşı koyabilse de Homurtu onun kadar şanslı değildi. Gözünün önünde yoldaşının yavaş yavaş menfur bir şeye dönüşmesine şahit olup dehşete kapılan Grant en sonunda Homurtu'nun ıstırabına son verme kararı aldı. Bir kez daha silahlarını eline aldı. Gözlerinden yaşlar damlarken tetiği çekti ve arkasını dönüp gitti. O zamandan beri Post Malone'un yanında Katliam Sirki'ne karşı savaşmak için aldığı tekliflerin hepsini reddetti çünkü Homurtu'nun ölümünden onu sorumlu tutuyordu. Ama bu sirki ya da Heliostaşı'nı avlamayacağı anlamına gelmiyordu tabii.