Hunt: Showdown 1896 - The Ghost of Blanchett Graves
Bu DLC bir Avcı, iki silah görünümü ve bir alet görünümü içerir: - Ölüm Meleği (Avcı) - Mezarın Hâkimi (Drilling) - Kara Adak (Sparks Tabanca Susturuculu) - Ölümün Pençeleri (Muşta) Akşam hava karardıktan sonra yolun Blanchett Mezarlığı'na düşerse bir gün, ay yükseldiğinde ve hastalıklı ışığı bataklığın üzerine vurduğunda havada oluşan değişikliği dikkatlice seyret. İşkence fısıltılarını taşıyan ve ödül için daha uzun bir yolu izlemeni tembihleyen rüzgâra kulak ver. Onun bakışlarından sakın, diyebilirler. Onun yırtıcı tırpanından sakın. Ölüm Meleği'nden sakın. Bunlardan sakınmayanlar da var. Biri kilisenin çan kulesine tırmandı, rüzgârlara Ölüm'ün yüzünü gördüğünü, Yozlaşmış bir cennete yükselmeye hazır olduğunu haykırdı. Sonra atladı, altındaki toprakla buluşana kadar düşen bir kül kadar sessizdi. Bir başka kurban ise daha önce gördüğü bir ödül için ekibini terk edip Blanchett'e geri döndü. Ekibi daha sonra başını kabaca bir mezar heykelinin tepesine yerleştirilmiş hâlde buldu. Ağlayan porselen meleğin artık yeni bir yüzü, farklı türde gözyaşları döken yeni gözleri vardı. John Victor hayalet masallarına inanmazdı. Bu sözde "Melek" şüphesiz delirmiş bir Avcı olmalıydı. Tırpanı hakkındaki hikâyelerden ötürü Victor yakın bir dövüş için hazırlanıyordu ancak ortağı daha araziye girmeden öldürülmüştü. Sarsılan Victor'un gözleri sesin kaynağını takip etti: Havaya kaldırılmış bir silah, onu tutan gölgeyle aynı şeyden yapılmış gibi görünüyordu. Gördüğü suretin damlayan kafatası, ay ışığının tek bir parıltısı altında göründükten sonra karanlıkta kayboldu. Kadın onu görmemiş olmalıydı. Victor, bir sonraki uykusunda daha önce hiç görmediği kâbuslar gördü. Bir Avcının kafa üstü yere çakıldığı tasavvurlar. Bir diğerinin ise kafası bir heykele geçirilmişti. Sakın, diye fısıldadı rüyadaki kafa. Blanchett Mezarlığı'ndaki hayaletten sakın. Bu hayalet hikâyeleri gerçek mi? Bu civarlardaki Avcılar için bu sadece kime sorduğuna bağlı.