Hunt: Showdown 1896 - The Beast Hunter
Bu DLC bir Avcı ve iki Silah içerir: - Yaratık Avcısı (Avcı) - Feryat (Romero 77 Delibalta) - Isırık (Arbalet) Theodore Tuck hatırlayabildiği kadarıyla, etrafının keskin dişlerle, kanlı salyalar saçan, eti kemiklerinden ayırmak için çırpınan yaratıklarla sarılı olduğu hep aynı kabustan muzdaripti. Ve her sabah yeni bir yara iziyle uyanıyordu. Bu kâbusların kötüye işaret olduğunu anlayan Tuck, aramaya devam etti ve bu kâbusvari yaratıklarla Louisiana'da karşılaştı. Nehir Kolu'ndaki yaratıkları avlayarak azmini ve hayvanlar konusundaki yeteneğini kanıtladı ancak bu cehennem tazılarını ehlileştirmeye kalktığında, çoğu Avcı bile fazla ileriye gittiğini düşündü. Bu çabaları ona kötü bir şöhret ve de pek çok yeni yara kazandırdı.