Hunt: Showdown 1896 - Sürünün Son Üyesi
Bu DLC bir Avcı, iki silah görünümü ve bir tüketilebilir görünümü içerir: - Ova Muhafızı (Avcı) - Sürüseyrelten (Av Yayı) - Bizon Bacağı (Asırlık Bastıbacak) - Yıldırım Kuşunun Çığlığı (Dinamit Paketi) Sonsuz gibi görünen bufalo sürüleri çürüyen ceset yığınlarına dönüştüğünde Levi Anspach bu katliamın yasını tek başına tuttu. Tüm dengeler altüst olmadan önce hayatını bu hayvanlarla bir ahenk içinde geçirmişti. Başıboş, sadece bir silahla ve yitirdiği bir amaçla kalakalmıştı. Ovalarda dolaşıyor, avcıların kaçırmış olabileceği bizonları arıyordu. Fakat bir zamanlar evcilleşmemiş olan bu topraklar sonunda demir yolları tarafından zincire vurulmuştu. Artık diyarın en hızlısı trenlerdi. Onların çelik gözlü yolcuları uzağı görüyor ve özgürce ateş ediyordu. Sonunda gerçeklerle yüzleşmek zorunda kaldı: Yaşam biçimi öldürülmüştü, ya yeni bir yol bulmalıydı ya da eski yaşam biçimiyle birlikte ölmeliydi. Levi daha zor olan yolda ilerlemeyi seçti. Yüzünü batıya dönerek kanunsuz toprakları bulmak için yola koyuldu. İçinde yanan bir intikam ateşi vardı. İntikama olan açlığını şiddetle giderdi. Hayvanları postları için avlayan hayâsız avcıları araba tekerleklerine bağlayıp sınır kasabalarına doğru gönderdi. Cesetler arttıkça, atlar ve çiftlik hayvanları kırlarda serbestçe dolaşmaya başladıkça efsanesi de büyüdü. İntikam yolunda ilerlerken ıssız bir dağ kümesinin etrafında, Mamon'un Koyağı'nda yanmış ve kavrulmuş çiftçiler ve sığırlar buldu. Ufukta öfkeli bir kül kütlesi dolaşıyordu. Tanıdığı hiçbir kabilenin bahsetmediği efsanelerden ve mitlerden fırlamış canavarlar bu vadide cirit atıyordu. Kendini yeni bir efsanenin içinde, yeni bir nefretle ve ölen dünyasında bazı şeylerin hâlâ düzeltilebileceğine dair yeni bir umutla buldu.