Hunt: Showdown 1896 - Ölü Adamın Payı
Bu DLC bir Avcı, iki silah görünümü ve bir tüketilebilir görünümü içerir: - Dörtyol Avcısı (Avcı) - Leş Yiyenin Çağrısı (Rival 78) - Kabirkazan (Modifiye Zincirli Tabanca) - Gecenin Tadı (Panzehir İğnesi) Öksüz ve yetim Jeremiah Scruggs, Louisiana'nın en güçlü vudu rahiplerinden birinin dizinin dibinde büyüdü ve yıllar boyunca rahipten çokça vudu ayini öğrendi. Büyüyüp erkek olduğu yaşa geldiğinde akıl hocasının öğretileri sayesinde kadim bilgilere hâkimdi ancak geleneksel yoldan gitmek yerine köşeyi dönmek istediğini fark etti. Eğitimine sırt çevirerek kendi yolculuğuna çıktı. Gerçek bilgi dağarcığının yanına katmak üzere kart hileleri ve el çabukluğu kullanmayı öğrendi. Yıllarca bir oraya bir buraya gitti ve kılıktan kılığa girdi. Yeri geldi kart hilesi yaptı, yeri geldi falcılık yaptı, yeri geldi hayatta kalmak için silahşorluk yaptı. Hepsinde de ustalaştı. Çabuk elleri ve delici bakışları, içinde bulunduğu her durumda ona avantaj sağladı. Yalnız başına yolculuk etmekten bıkınca en sonunda bir dizi gezici karnavala katıldı. Ama bunlar onun tutkularını karşılayamayacak kadar küçüktü ve çok geçmeden hepsi ona dar gelir oldu. Ta ki yolu Katliam Sirki'yle kesişene dek. O gün aralarına katıldı ve Heliostaşı kendisini kucaklamak istediğinde sadece güldü. Eylemleri, hakiki güçlerin bir sahne sihirbazının numara ve hünerleriyle birleşiminden meydana geliyor. Ama ruhlarla konuştuğunu ve hatta ölüleri çağırdığını iddia ettiği daha gizli, "özel" gösteriler de yapıyor. Ücreti mukabilinde tabii. Ancak Scruggs son zamanlarda Sirk'teki havanın değiştiğini hissediyor. Yeni bir rüzgâr esiyor, bela yaklaşıyor, hatta belki Sirk'ten ayrılıp yazgısına başka bir yön verme vakti gelmiştir. Mistik sanatların onu yüzüstü bıraktığı noktada, asla ihmal etmediği ve daima kullanıma hazır bekleyen silahları sahneye çıkıyor.