Hunt: Showdown 1896 - Northern Justice
Bu DLC bir Avcı, iki Silah ve bir Tüketilebilir içerir: - Atlı Polis (Avcı) - Lekelenmiş Sicil (Asırlık) - Kızıl Yumruk (Scottfield Kavgacı) - Kraliyet Standardı (Cephane Kutusu) Atlı Polis Teşkilatı'nda Çavuş Jeffrey Forsyth yasaların katı bir uygulayıcısı olarak ün yapmıştı. Fırtınalı bir gecede, yarı çılgın bir tuzakçının haydutların bölgedeki yerel kamplara acımasızca saldırdığını anlattığını duydu. Birliğinin geri kalanını beklemesi emredilmişti ama kafasının içindeki bir fısıltı Forsyth'e bunun bekleyemeyeceğini söylüyordu. Emirlerine karşı tek başına yola çıktı. Uzun bir gece yolculuğunun ardından korkunç bir manzaraya doğru uzanan kan ve vahşet dolu bir patika buldu. Cesetlerden oluşan bir sunağın etrafında Heykeltıraş denen bir şeyi çağıran üç korkunç figür duruyordu. Tereddüt etmeden tüfeğini kaldırarak ateş açtı; duyduğu tiksinti ve dehşete karşı koymaya çalışıyordu. Birliği onu bulduğunda Forsyth katliamın ortasında tek başına şaşkın ve titreyerek diz çökmüştü. Herhangi bir açıklama yapmayan yoldaşları, onun ve kendilerinin güvenliği için Forsyth'i zincire vurdular. Günler sonra hücresine bir yabancı geldi. "Bana gördüğün her şeyi anlat. Hayatın buna bağlıymışçasına anlat." Adamla daha önce hiç karşılaşmamış olmasına rağmen sesi, geceler önce kafasının içinde duyduğu fısıltılara benziyordu. Forsyth aklını başına topladı ve hiçbir ayrıntıyı atlamadan anlatmaya başladı. O gece Forsyth, silah sesleri ve anahtar şıngırtılarıyla uyandı. "Asılmak istemiyorsan gel," dedi yabancı. Jeffrey tereddüt etmeden dediğini yaptı. Kamp yapmak için durduklarında John Victor kendini ismiyle tanıttı ve hiçbir uyarıda bulunmadan Forsyth'e ağır bir iğne batırdı. İğnenin etkisinden kurtulamayan Forsyth'in tek yapabildiği, John Victor'un içine çekildiği gizli savaştan bahsetmesini dinlemekti. Önceki hayatına asla geri dönemeyeceğini bilen Forsyth, Avlanmayı kabul etti. Bu onun yeni adaleti, amacı ve yetki alanıydı.