Hunt: Showdown 1896 - Nian'ın Ruhu
Bu DLC iki Avcı, bir Silah ve iki Alet içerir: - Kutup Yıldızı (Avcı) - Hükümdar (Avcı) - Nişancının Hediyesi (Kurmay Karabinası Yakın Nişancı) - Ejderin Şarkısı (Kurusıkı Çatapat) - Ateş Maymunu (İşaret Fişekleri) - Kutup Yıldızı (Avatar) - Hükümdar (Avatar) Hunt'a yeni katılan iki Efsanevi Avcı, Louisiana'ya gelene kadar epey yol kat etti. Üstelik yanlarında bataklıktaki yaratıklarla olan dövüşte bize yardımcı olacak yeni bir Efsanevi Nagant, Kurusıkı Aldatıcı ve Işık Fişeği getirdiler. Çoğu kişi canavarı bir efsaneden ibaret sanar. Çoğu kişi bu dövüşün bir sembol olduğunu düşünür. Ancak her İlkbaharda Nian, kanlı dişleriyle hayvanları yiyerek ve insan eti parçalayarak yeni yılın başlangıcını simgeler. İlkbahar yaklaşıyor. Yerel Avcılar şunu söyler: Nian bir sembol değil, Heykeltıraş'ın etkisinin bir semptomudur. Çinli çoğu Avcı ilk deneyimini Nian'a karşı yaşar, Avcılığı Nian ile öğrenir. Her sene Nian'la karşı karşıya gelen ve her sene vahşi, kanlı bir zafer kazanan bu iki Efsanevi Avcı, 1895 yılının sonlarına doğru Geary Yasası'na rağmen Trevors ve Huff'ın da yardımlarıyla Birleşik Devletler'e göç etti. Becerilerinin yanı sıra beraberlerinde getirdikleri silahlar ve araçlar da Louisiana'daki yozlaşmaya karşı olan mücadeleye çok şey kattı. 1896 yılında Çin Yeni Yılı, ayın 13'üne denk geliyordu. O yıl Louisiana'da yaşanacaklara dair kötü bir alamet..