Hunt: Showdown 1896 - Live by the Blade
Bu DLC bir Silah ve üç Alet içerir: - Kötü Niyet (Savaş Baltası) - Nalbant Yumruğu (Muşta) - Azrail'in Eli (Ağır Bıçak) - Eğe (Muştalı Bıçak) Nalbandın Yumruğu Kor ateşte dövülen Nalbandın Yumruğu, pürüz çıkaranları nala çiviler. At nalından bozma bir yakın dövüş silahı olan bu el yapımı muştalar, bugüne kadar başı derde giren çok sayıda Avcıya yardımcı oldu. Orakçının Eli Orakçının Eli, yeniden tasarlanarak bir çiftlik aletinden çok daha fazlası haline gelen ağır bir bıçaktır ve ürkek Avcıların yüreğine korku salan ölümcül görüntüsü ile büyük bir ün kazanmıştır. Eğe Nehir bataklığında bulunan en acı verici silahlar arasındadır. Ölümün Eğe ile gelecekse, dua et de katilin onu bir muştalı bıçak olarak kullansın. Zalimliği ile ünlü ilk sahibi, onu asıl amacıyla, yani bir delici olarak kullanmaya bayılırdı. Kötü Niyet Öfkeyle yapılan ve kötü niyetle kullanılan bu korkunç savaş baltası, çaresiz bir Avcı intikam ateşiyle körüklenen göğüs göğüse bir çarpışmanın ortasında bıçağını dikenli telle tamir etmek zorunda kaldığında ortaya çıktı.