Hunt: Showdown 1896 - Last Gust
Bu DLC bir Silah içerir: - Son Rüzgâr (73 Korucu Seri) Son Rüzgâr Başarılı bir kariyere şahitlik etmiş sadık bir dost. Alison'ın 73 Korucu Seri'si onun için güvenilir bir dost ve Louisiana'ya gelmek için geride bıraktığı yuvasını anımsatıp içini rahatlatan daimi bir yadigâr olmuştur.