Hunt: Showdown 1896 - Kafesteki Kuşun Çığlığı
Bu DLC bir Avcı, iki silah görünümü ve bir tüketilebilir görünümü içerir: - Lilith (Avcı) - Gece Kuşunun Atılışı (Krag) - Deniz Kuşunun Dalışı (Yeni Ordu) - Baykuşun Bilgeliği (Kuvvet İğnesi) Tüm DLC Avcılar ve ekipmanlar Efsanevidir. Lilith, kendisini yetiştiren tarikatın karanlık ayinlerini yıllar boyunca görmezden gelmeyi tercih etti. Onların arasında doğmuş, adını onlardan almıştı. Büyüyüp olağanüstü bir güzelliğe kavuştuğunda Lilith'e güzel yüzünü kullanarak yeni kişileri bazen üye olmaları bazen de kurban edilmeleri için tarikata çekme emri verildi. Ama Liderlerin ne kadar işini görürse görsün asla o kurbanların bahşettiği sözde güç kendisine verilmedi. Bir gün emirlere itaatsizlik etti. Liderler ise ceza olarak Lilith'in dostunu; vaktiyle evine aldığı ve altın bir kafeste tuttuğu, yaralı kanatlı baykuşunu öldürdüler. Öfkeden gözü dönen Lilith karşılık vererek Liderlerden birini öldürdü, sonra da yerleşkeden kaçtı. Affı olmayan bir günah işlediğini ve asla geri dönemeyeceğini biliyordu. Ama zaten dönmek de istemiyordu. Bir başına dünyaya açıldı; kimsesi, hiçbir şeyi yoktu. Başkalarını umursamadan canlar aldı, hırsızlık yaptı. Çaresizlik içinde, kendisine seçimleriyle yön verdiği bir hayat yaratma peşindeydi. Ancak çok geçmeden yakalandı ve Solgun Yargıç'ın huzuruna çıkarıldı. Lilith, yargıç masasının önünde bekledi. Cezasının tekrar hapsedilmek olduğundan adı gibi emindi. Fakat Solgun Yargıç tarot kartlarına başvurdu ve Şeytan kartını, yani ters açıldığında kontrolü yeniden ele geçirileceğini simgeleyen kartı açtı. Solgun Yargıç, Lilith'i affetmek için bir şart koştu: Adalet terazisi tekrar dengesini bulana dek Lilith, suçluları yakalamasına yardım edecekti. Lilith, Yargıç ve onun sağ kolu olan Gümüş Mahmuz adındaki ödül avcısı birlikte ekip oldular ve adalet arayışında DeSalle topraklarını arşınladılar. Doğrusu Lilith'in ne dürüstlük ne de kefaret umurundaydı. O sadece kafesten kurtulup özgürce kanat çırpabileceği ve pençelerini dilediğine geçirebileceği anın gelmesini bekliyordu. Solgun Yargıç'a borcunu kapattığında tekrar eski halkının yanına dönmek ve fırsatları varken kuşunu değil, kendisini öldürmüş olmaları gerektiğini onlara göstermek istiyor. O zamana dek ise yoluna çıkan bütün Avcıları parçalara ayırıyor.