Hunt: Showdown 1896 - Gölgelerin Dansı
Bu DLC bir Avcı, iki Silah ve bir Alet içerir: - Hayalî (Avcı) - Karagöz (Springfield 1866) - Hacivat (Scottfield Seri) - Lamba (Alarm Mekanizmalı Tuzak) Gecenin karanlığında gölgeler ateş ışığında dans ederken, karanlıkta dik dik bakan gözler yoksa Gölge Ustası gösterisini yapmak için ikna edilebilir. Ortaya iplikten bir kumaş çıkar ve nüktedan Karagöz ile mağrur Hacivat tanıtılır. Hayalî'nin Türkçeden İngilizceye çevirisi çok mükemmel olmasa da Karagöz ile Hacivat arasındaki itiş kakış en ciddi Avcıyı bile güldürmeyi başarabilir. Hayalî'nin hayatı masallar ve bilmecelerle örülüdür; ikiye ayrılan bir zihnin sonucudur bu durum. Bazı detaylar üzerinde mutabık kalınmıştır. Bir zamanlar kahraman bir askermiş, hatta Padişah bile onu tanıyormuş. Gündüzleri savaş meydanlarında, geceleri ise babasının ona öğrettiği gölge oyunlarıyla insanları neşelendirerek geçirirmiş. Sonraları Amerika'ya kaçmasına neden olan bir şey oldu. Orada kan dökmeyi bıraktı ve seyyar gösterilerde, perişan hâldeki karnavallarda ve berbat sirklerde yer alarak ekmeğini çıkarmaya çalıştı. Bu durum onu ya tatmin etmedi ya da ona çok fazla geldi. Zira çok geçmeden kendini yine gölgelerin ardında avlanırken, avlarını bir kukla gibi adım adım ölümlerine götürürken buldu. Hayalî'nin gösterileri gereğinden fazla sürerse aydınlık ve karanlığın arasında yapılan basit bir oyun olmaktan çıkıp bambaşka bir şeye dönüşüverir. Karagöz ile Hacivat'ın sarsak hareketleri bir anda akıcı hâle gelir, sanki kendi ciğerleri varmış gibi konuşmaya başlarlar, vücutları âdeta ete kemiğe bürünür ve o yırtık pırtık kumaşın arkasında resmen hayat bulurlar. İşte o zaman Karagöz ile Hacivat kendi memleketlerinde duyulmamış bir hikâyeyi anlatmaya başlar. Artık bir arkadaştan fazlası olan ikili talihsizlikler yaşar: Hacivat, Kafes'in karanlık bir hücresine ya da süslü bir odasına kapatılmış hâldedir. Karagöz ise bir plan hazırlar. İkili kanlı bir kavgaya tutuşur ve her ikisinin de yüzü tanınmayacak hâle gelir. Aralarını düzeltirler, yaralarını sararlar ve biri hapisten çıkarken diğeri orada kalır. Her ikisi de Karagöz'ün o meşhur sözünü söyleyerek yola çıkar: Bir günah işlediysek affola.