Hunt: Showdown 1896 - Ghost Face Rampage
Bu DLC bir Avcı, iki silah ve bir alet içerir: - Ghost Face (Avcı) - Sus (73C Hudut Susturuculu) - Fısıltı (Bornheim No. 3 Susturuculu) - Can Alan (Bıçak) - Ghost Face (Avatar) Nehemiah Hexum kapıyı açtığında maske evinin verandasında duruyordu. Aşınmış ahşaptandı, zamana yenik düşüp kreme çalan bir renge dönmüştü ve suratında pis bir bakış vardı. Belli ki biri Nehemiah'nın evine fırlatmıştı bu maskeyi ama kim tarafından veya neden yapıldığını kestiremedi. Merakla yerden almak üzere eğildi ve birden maskeyi takma arzusu doldurdu içini. Bir anlık tereddüdün ardından geçirdi kafasına maskeyi. Nehemiah bataklığın kıyısında yalnız yaşıyordu. Kendi hâlinde yaşayan, arazisini Avcılar ve Yozlaşmışlar gibi yabancılardan koruyan dul bir adamdı. Böylesinin daha iyi olduğunu öğrenmişti. Maskeyi takmasıyla zihninin kanlı tasavvurlarla dolması bir oldu. Ellerinden damlayan kanları, önünde boylu boyunca uzanmış cesetleri gördü. Sarsılmıştı, maskeyi çıkardı ve bataklığa fırlatmayı geçirdi aklından. Ama bir şey ona engel oldu, o da maskeyle birlikte eve girdi. Maskeyi masanın üzerine koydu ve orada bıraktı. Geceler birbirini kovalarken kendisi de maskeye bakıp duruyordu. Bazen sanki maske de ona bakıyormuş hissine kapılıyordu. Sonra bir gece maskeyi tekrar taktı. Bu kez tasavvurlar onu ele geçirirken maskeyi çıkarmadı. Bu kez sadık Bornheim'ını, bir tüfek ve son anda bir de bıçak aldı yanına. Ardından gecenin karanlığında bu tasavvurları yüz yüze ve fiziksel olarak paylaşacağı birini bulmak üzere ava çıktı.