Hunt: Showdown 1896 - Fire Fight
Bu DLC bir Silah ve bir Alet içerir: - Alazzede (Sparks) - Algiers'ın Anka Kuşu (Ağır Bıçak) "Alazzede Yanmış fakat kül olmamış bu Sparks, ateşin yıkıcılığının değil, ona kararlılıkla dayanmanın ve yeniden yeşerip tazelenme umudunun bir simgesidir. Algiers'ın Anka Kuşu İlk kez New Orleans İtfaiye Teşkilatı tarafından kullanılmış olan Algiers'ın Anka Kuşu, Algiers mahallesini kül eden yangın esnasında kazazedelerin kurtarılmasında büyük bir rol oynamış, onların âdeta ""küllerinden doğmalarını"" sağlamıştır. Acil durumlarda veya savaş alanında kullanılmaya müsait ağır bir bıçaktır.