Hunt: Showdown 1896 - Crossroads
Bu DLC dört Silah içerir: - Usta Denizci (Bombalı Mızrak) - Vaftiz Kanı (Mosin-Nagant Avtomat) - Günahkâr Duası (Nitro Express) - Erginliğe Adım (Dolch 96) Halk inancına göre Dörtyol Ağzı dünyalar arasında bulunan bir yerdir. Burada doğaüstü yaratıklarla karşılaşılabilir veya şeytanla anlaşma yapılabilir. Hunt: Showdown'ın sunduğu Dörtyol Ağzı silah paketinde harikulade becerileri olan, zevk sahibi Avcılar için dört silah bulunur.