Hunt: Showdown 1896 - Cariye
Bu DLC bir Avcı, iki Silah ve bir Alet içerir: - Cariye (Avcı) - Şahmeran (Sparks) - Kardeşin Istırabı (Küçük Arbalet) - Kibrin Sonu (Ağır Bıçak) Alaz'ın bir zamanlar parlak, desenli ve renkli olan giysileri artık çamur ve kandan ötürü matlaşmıştı. Lekeler yeni telkâriler ve yeni karmaşık ölüm işlemeleri oluşturuyordu. Hikâyeleri de farksızdı. İlk hâllerinden uzaktan yakından alakaları yoktu kanla dolu bu hikâyelerin. Yine de her biri aynı şekilde başlıyordu: Bilinmeyen bir ülkeden yelken açan bir tüccar ve onun peşinden gitmeye zorlanan, sapkın bir kaderin bir araya getirdiği kız kardeşler. Yelkenler aksadı, ticaret rüzgârları esmedi ve tüccar içinde yatan kötülüğü ortaya çıkardı. Durgun sularda sıkışıp kaldıkları bu yolculuğun her günü beraberinde yeni dehşetler getirdi. Alaz, acı içinde solup giden kız kardeşlerinin huzuru sadece denizin soğuk kucağında bulmalarına tanık oldu. Onların çektiği acıların intikamını almaya ve fırtınayı serbest bırakmaya yemin etti. New Orleans Limanı'na vardıklarında onları zenginler karşıladı. Sultan'ın Sarayı adını verdikleri bir köşk hazırlanmıştı. Her türlü iştahı tatmin etmeye yetecek bollukta yiyecek ve içecek vardı. Alaz'ın memleketinden gelen melodiler New Orleans sokaklarındaki zengin müziğe karışıyordu. Sefahat kulakları sağır, gözleri kör edecek bir noktaya gelmişti. Rüzgâr uğuldadı, liman suları köpürdü ve Alaz tüccarı odasında bir kez daha karşılamaya hazırlandı fakat bu sefer elinde Kibrin Sonu vardı. Tüccarın kaslarını ve etini özenli bir şekilde parçaladı ve gururunu elinden alıp onu yatağında kanlar içinde ölüme terk etti. Elbisesi kana bulanmış halde ana salondaki konuklara katıldı. Tüccarın kıymetli tüfeği Şahmeran'la onlara hızlı bir ölüm sunacaktı. Sabah fırtına dindiğinde Sultan'ın Sarayı'ndan fırtınanın süpürdüğü sokaklara nehir gibi kan aktı. New Orleans halkı salonda yığılmış cesetlerle karşılaştı. Ve şaşkın halk gördükleri şeyin ne olduğunu sorgulamaya başladığında ise Alaz, ilk ödülünü çoktan Kardeşin Istırabı adını verdiği bir silaha harcamıştı.