Hunt: Showdown 1896 - Bones and Bounties
Bu DLC bir Avcı, iki silah görünümü ve bir alet görünümü içerir: - Gümüş Mahmuz (Avcı) - Engin Mezar (Mako 1895 Karabina) - Kıraç Kemik (Caldwell Modifiye Aparkat Hassas Nişan) - Mezar Yağmacısı (Hafif Sağlık İğnesi) Ezekiel Stringfellow çekirdekten yetişme ve becerikli bir ödül avcısıydı. Bir boynuzlu çöl engereğinin kudretine sahip olan Ezekiel tek bir hedefini bile elinden kaçırmadı. Stringfellow'un peşine düştüğü adam ya ele geçirilmiş ya da ölü sayılırdı. Yalan olmasın, kendisi ikinci seçeneği tercih ediyordu. Çünkü ölüler konuşmazdı ve o da kendini bildi bileli yalnız takılan, sessiz bir adam olmuştu. Hedefi teslim olsa bile Stringfellow büyük ihtimalle ateş etmekten sakınmazdı. Bir cesetle geri dönmenin daha az ödül kazandıracak oluşunu önemsemezdi. Saf ve basit bir şekilde avlanmaktan keyif alırdı. 1891 baharında Stringfellow'un hayatı değişti. Kuru öksürüğe tutulduktan sonra tedavi arayışı içinde bir doktora görünmeye gitti. Doktor hiç iç açıcı haberler vermedi. Tüberküloza yakalanmıştı ve hayatını sürdürmek için elindeki en iyi seçenek dağlarda bir sanatoryum bulmaktı. Dağların temiz havası ona iyi gelecekti. Stringfellow bu teşhisi reddetti ama bir grup tren yağmacısının izini sürerken geçirdiği öksürük nöbeti onu ele verince vurulup ölüme terk edildi. Kan ve humma içinde yerde yatarken korkunun gölgesindeki bir dağın görüntüleri geldi gözünün önüne. İnsanlık dışı varlıklar dağın yamaçlarındaki ormanlarda geziniyordu. En sonunda dost canlısı bir yerli Stringfellow'u buldu ve sağlıklı denebilecek hâle gelene kadar onunla ilgilendi. Stringfellow adama olan borcunu atını çalıp Rocky Dağları'na doğru yol teperek ödedi. Fellik fellik görülerindeki dağı aramaya koyuldu. Orada hayalinde gördüğü canavarımsı biçimli şeyler buldu. İnsanlar yerine bu yaratıkları avlamaya çok çabuk uyum sağladı. Yoksa insanların yanı sıra mı demeli?