Hunt and Fight: Action RPG
Geminiz korkunç derecede güçlü bir fırtınaya yakalanıp parçalandıktan sonra, kendinizi canavarlar, hortlaklar ve haydutlarla dolu bilinmeyen bir adanın kıyısında buldunuz. Adayı keşfedin, silahlarınızı ve zırhınızı geliştirin, dövüş becerilerinizi geliştirin ve bu adadaki en tehlikeli canavarları yenin. Asıl amacınızın eve dönmenin bir yolunu bulmak olduğunu unutmayın. CANAVARLARLA SAVAŞIN Canavarların ve zorlu patron'ların üstesinden gelmek için çeşitli dövüş kombinasyonlarını kullanın ve savaş becerilerinizi geliştirin. Kim bilir, belki bir gün ÖLÜM'ün kendisini bile öldürebilirsiniz. HAZİNE AVI Keşfedilmemiş topraklarda gezinin, zorlukların üstesinden gelin ve gizli zenginliklerin peşinde bilinmeyene meydan okuyun. LİDER OL Paryanın birinden önde gelen bir savaşçıya yükselin ve bu adada saygı duyulan bir lider olarak sizi konumlandıracak bir ün inşa edin. Bir sürgünden öne çıkan bir savaşçıya yüksel, bu adada saygı duyulan bir lider olarak seni tanıtacak bir itibar inşa et. ADAYI KEŞFEDİN Adayı keşfetme macerasına atılın. Gizemlerine dalın, gizli noktalarını ortaya çıkarın ve iyi korunmuş sırlarını açığa çıkarın.