Hue
Hue, arkaplan renklerini değiştirerek dünyayı etkilediğiniz, son derece canlı renklere sahip, ödüllü bir puzzle-platform oyunudur. Kayıp annenizi bulmak için renkli parçaları bulacaksınız ve tehlikeli, gri bir dünyayı keşfe çıkacaksınız. Karşınıza çıkan engeller arkaplan ile aynı renge geldiğinde yok olacak ve sizi yeni, heyecanlı, tehlikeli ve birbirinden renkli bulmacalara götürecek.