Hovership Havoc
Hovership Havoc. Şahıs bakışında boss savaşlarıyla bir bilim-kurgu nişancı oyunudur. Robot düşmanlarla dolu olan bir fabrikada ilerle. Her oyundan önce düşen yeteneklerle gemini geliştir.