Hover
Hover, çağın ötesindeki bir 3B Open World'de geçen tek ve çok oyunculu hızlı bir Parkur oyunudur. Oyun ileri teknolojili ECP17, sakinlerinin deyimiyle Hover City'de geçmektedir ve uzak bir gezegende yer almaktadır. Muhteşem Yönetici, Galaksiler Birliği ile iletişimi kesmiş ve güçlü bir diktatörlük inşa etmiştir. Eğlenmek her zaman yasa dışı olmuş ve eğlenceli ortamlar ise yasaklanmıştır. Şehri baskı altında tutan eğlence karşıtı yasalara karşı koyan Oyunculardan oluşan genç isyancılardan sorumlusunuz. İnanılmaz atlamalara ve hızlara ulaşmayı sağlayan ileri teknolojili takımlarıyla isyancılar yapılan propagandayı sabote etmek, vatandaşlara yardım etmek ve Orbital Station'a ulaşma yolu bulmak için şehirde dolaşırlar. Bu şekilde Galaksiler Birliğini uyarabilir ve baskılara bir son verebilirler.