House Flipper Hairdresser Bundle
HAIRDRESSER SIMULATOR: Müşteriler için yeni saç modelleri oluşturun. Mükemmelliğe ulaşmak için kesin, boyayın ve şekillendirin. Becerilerinizi geliştirin ve zanaatta ustalaşın. İşletmenizi yönetin ve salonunuzu yenileyin. Kâr elde edin, çalışanları işe alın - zirveyi hedefleyin! HOUSE FLIPPER: Tamirci hizmetinizde! İlk mülkünüzü satın almadan önce buralarda hak etmeniz gerekir. Yine de endişelenmeyin! Neyse ki, parmaklarınızın ucunda çok sayıda iş var! Çevre sakinlerinden iş teklifleri alın - temizlik yapın, duvarları boyayın, ısıtıcı, duş ve klima takın, hatta tüm mülklerini döşeyin! Minnettar müşteriler sağlam işiniz için size ödeme yaptığında, kendi evinizi alma zamanı gelmiş demektir.