House Flipper - Garden
Bahçıvan ol! Hiç bahçıvan olmayı düşündün mü? Garden Flipper Ek Paketi ile bu artık mümkün! Bitkileri ve ağaçları dikmeden önce çöplerden ve molozlardan kurtulman gerek. Çimleri biç, istenmeyen ağaçları kes, yabani otları yol ve bahçeni komple yeniden tasarla! Yolları planla, yeni ağaçlar ve çalılar dik, çiçek tarhları kur. Tamamen yeni siparişleri keşfet ve profesyonel bahçıvanların yardımıyla hazırlanmış yenilikçi mekanikleri deneyimle! Adım adım bitkilerin dünyasına dal. Terk edilmiş bahçeleri güzel şaheserlere dönüştür, bırak ellerinin altında parıldasınlar. Ve hazır olduğunda kendi bahçeni yarat… Kendini kısıtlama! Garden Flipper’de bahçenin nasıl görüneceğine karar veren sensin! Versay Sarayı’nın engin bahçelerini mi yoksa Zen bahçelerinin minimalist tasarımını mı tercih edersin? Kendini kısıtlama! Bırak bahçen senin için parıldasın ve komşuların kıskançlıktan çatlasın! Bırak öve öve bitiremesinler! Ve eğer istersen ayaklarını uzatıp sessizliğin ve huzurun sığınağında rahatlayıp duyularını gevşet, bu sana sonraki evlerde kullanabileceğin yeni fikirler yaratma enerjisi verecektir. Yeni genişleme paketi sadece bitkilerden ve çiçeklerden ibaret değil. Bahçenizi çok daha güzel kılacak yüzlerce yeni eşya ekledik! Features: - Yepyeni 18 sipariş, - Yepyeni 3 ev, - 250'den fazla farklı bitkiyi de barındıran 600'den fazla özgün eşya, - Yepyeni 8 mekanik.