House Flipper - Dine Out
10 etkileyici ve sürükleyici görev Yenilemek ve dekore etmek için 10 ev Dünyanın dört bir yanından hazırlanacak 30 yemek Restoranları, ofisleri ve evleri kiraya verme yeteneği Döşeme alan ölçüm sistemi için yeni, daha hassas araç! Mutfak masalarını masa örtüleriyle dekore etme yeteneği Kendi reklam tabelalarınızı tasarlama yeteneği 1350'den fazla yeni eşya! Bırakın kiralasınlar! House Flipper daima mülk alım satımınıza olanak tanımıştı ancak şimdi uzun vadeli kâr elde etme fırsatını sizlere açıyoruz! Evlerinizden, restoranlarınızdan, kafelerinizden ya da ofislerinizden seçiminizi yapın ve kısa süre önce yenilenen alanlarınızı kiraya verin. Kira bedeli oda sayısına, döşemelere ve mülk tipine göre değişkenlik gösterir... Size uyan bir kiracı seçin ve kontrat imzalayın. Universal Cooker – Tek Tıkla Her Şey Hazır! Önceki House Flipper DLC'lerinde olduğu gibi Dine Out da oynanabilecek yeni araçlarla geliyor. Bu araçlardan biri de Universal Cooker: Kendisi hem simsar hem de bir şef olarak restoran işinde her yere yetişebilmenizi sağlayacak çok fonksiyonlu bir aygıt. Tayland mutfağını sever misiniz? Ya da belki bazı İtalyan klasiklerine düşkün birisinizdir? Çeşitli yemeklerden oluşan kapsamlı listemizden seçiminizi yapın ve restoranınızın menüsünü tasarlayın. Yemek malzemeleri satın alın ve sihirli Universal Cooker'ın nasıl çalıştığını görün! Universal Cooker ile hazırlanan yemekler daha sonra birer lezzet dekoru olarak kullanılabilir. Ayrıca önceki eklentimize (Farm DLC) sahipseniz envanterinizdeki mahsullere bağlı olarak bazı yemeklerde indirim alabilirsiniz. Çarpışmayı durdurmak için daha fazla hassasiyet! Müşteri memnuniyeti söz konusu olduğunda gereken tüm etkenler, iyi planlanmış ve dekore edilmiş bir iç mekân ve şık bir masa düzenidir. İşletmeyi talepkâr müşteri akışına karşı hazırlamak için biraz yardıma ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız size yeni alan ölçüm sistemimize göz atmanızı öneriyoruz. Toplu satın alım yapın ve eşyaları tam olarak ihtiyacınız olan yere yerleştirin. Dine Out DLC ile gelen bu yeni araç her şeyi istediğiniz simetriklikte tutmanızı sağlıyor. Mükemmeliyetçi olmak hiç bu kadar kolay olmamıştı! Kendi tarzınızı tasarlayın İkonik bir restoran tabelası ile işletmenizin bir müesseseye dönüşmesini sağlayın. Dine Out DLC restoran logonuzu şekil, font, renk ve desen bolluğuyla özelleştirmenize olanak tanıyan bir araçla birlikte geliyor.Karıştırın, deneme yapın ya da basit tutun: Başarının tarifi tek değildir.