Hot Wheels Forza Motorsport 7 Araç Paketi
Forza Motorsport 7'nin bu ücretsiz paketi, özelleştirip yarıştırabileceğiniz yedi nefes kesici araçla Hot Wheels'ın 50. yıldönümünü kutluyor. Pakette 1970 HW Chevrolet Corvette ZR-1, 1963 HW Volkswagen Beetle, 1969 HW Chevrolet Camaro Super Sport, 2012 HW Rip Rod, 1969 HW Twin Mill, 2005 HW Ford Mustang ve 2011 HW Bone Shaker bulunuyor. Paket bir kez edinildiğinde, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Motorsport 7 garajınıza eklenir. Oynamak için Forza Motorsport 7 gerekir.